Où sont les citations?

Ojelere hayranımdır.Bayılırım ojeli dolaşmaya.Ama her ojeyi de sevmem mesela sarıymış,turuncu yeşil falan tipim değil ama;
Kırmızı,pembe,açık mat mavi,parlament mavisi,bordo,french bunlara bayılırım.Özellikle de kırmızı'ya can noktam yani.
İlk başlarda beceremiyordum.Alıyordum fırçayı başladım sürmeye ama gören de atlı kovalıyor sanır öyle böyle değil.Yanlarına taşardı tabi,pamuk alırdım taşan kısımları silmek için o zaman da tırnağımda mayyoşmuş oje ve pamuklar olurdu yani daha da beter olurdu.Ama artık  kaptım bu işi . Tırnaklarımı şekle sokmayı da becerebiliyorum . Tabi dakika da bir kırıldıklarını saymassak.Bu yazki tatilde hele nasıl kırıldılar anlatamam yani.Bir de ben dipten kesemem asla! Olmaz yani yok mutlaka biraz olcak . Neyse yarın sınıftaki kızlarla toplancaz,bugün de ilk orucumu tutabilcem sonunda ,ee ojesiz de dolaşmıyorum dedim en iyisi french yapıyım.Kışın denemiştim becerememiştim bu sefer yapabilirim belki diye. Teyzemin ojeleri onlar da .Aldım koyu beyazı bir özen bir özen yaptım uçlarını.Kurumasını bekledim bir yandan Something Borrowed (ödünç sevgili) 'yi izlerken.Hakkaten de yaptım yani güzel oldu da. Şeffaf beyazını sürmeye geldi sıra.Kapağını döndürüyorum,sıkıyorum,penyenin içine koyup döndürüyorum yook açılmıyor. Ağzımla döndürmem gerekiyor biliyorum.EE oruç? Denedim mecbur çünkü bugün bu french olacaktı.Açtım kapağı, orucuma da bir şey olmadı.Tat falan yoktu yanii.En güzel tırnağım olan sol serçeden başladım ki başlanmıyor.Sürülmüyor.Macunlaşmış!Evet,o kadar uğraştığım heveslendim şeyin ojesi oje değil.Varlığı yokluğu belli olmayan şeffaımı sürdüm  o da  manikürün yarım kalmış gibi duruyor.Ellerim hüsrana uğramış bir şekilde kaldım resmen .Altadıldım ,kandırıldım.Ama inadım inat akşama ya da yarına alıp yapcam hem de daha güzeli ve daha tazesiniiiiiii! .
Not: 319 flormar getirmek isteyenlere kapım açık; köşeyi dönünce solda !,,
Bu kadar french oje demişken ERKEK DEDİKODUSU 'na bayıldım .Hayatımda hiçbir kitabı bu kadar çabuk bitirmemiştim.Çok zevkli,çok eğlenceli.1 günde bitiyordu da dedim dur yavaş.Mutlaka şiddetle öneririm .Hayatınıza biraz mola vermeye ne dersiniz?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder